Ohm

Καταραμένα Στιγμιότυπα Και Τέτοια

Μεταμεσονύκτια ψηφοφορία 14 Μαΐου, 2015

Filed under: Διάφορα — Θρώγκος @ 1:22 πμ

Σήμερα πήγα να ψηφίσω σε μια ακυρωμένη ή μεταφερμένη διάλεξη η οποία είχε καλυφθεί πλήρως με μπλε αφίσες ΔΑΠ και χαμογελαστές επιτροπές καταμέτρησης και τήρησης των διαδικασιών, η αίθουσα που κάποτε αντηχούσε με βαθιά κριτική σκέψη ήταν τώρα ντυμένη στα μπλε, έφυγε τρέχοντας για το ασανσέρ, στο ισόγειο με ρώτησαν «Ψηφίσατε;». Όλο χαμόγελο. Όλο νάζι. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν οι συνδέσεις των πανεπιστημιακών χώρων, οι πίνακες, τα ασανσέρ, τα κλιμακοστάσια εδώ στη νορβηγία στη σκωτία στην ολλανδία σε όλες αυτές τις χώρες όπου οι άνθρωποι αναγκάζονται να ανεβοκατεβαίνουν σκάλες, να μαντεύουν ορόφους, να προλαβαίνουν πόρτες που κλείνουν ερμητικά, να ξεκολάνε προσβλητικά στικεράκια και να ξανακολλάνε απυρόβλητα, πιο προσβάσιμα. Της απάντησα κάτι μεταξύ του ‘δε με αφορά’ του ‘όχι’ του ‘συγνώμη, παρακαλώ;’ του ‘σ’ εμένα μιλάς;’ του ‘δεν σπουδάζω εδώ’, ‘δεν είμαι από δω’ του ‘δεν καταλαβαίνω ελληνικά’ και του ‘δε με αρέζουν οι φοιτητικές εκλογές’ του ‘εγώ ήρθα για μια διάλεξη’ και του ‘που θα γινει η κωλοδιαλεξη; εχω χτενισει το θλιβερο σας καμπους τρεις φορες αμουστακα πρωτοετη φοιτητονια εγω ειμαι δεινοσαυρος και συντομα θα εισβαλλω στην ακαδημαικη σας φωλιτσα’. Με περικύκλωναν ψηφοφόροι και ψηφοδέκτες, κυνηγούσα δυο αθλητές για να βρω ίσως μια διάλεξη, ένα κατιτίς, οι αφίσες στους τοίχους δεν ήταν υποδηλωτικές αλλά παραινετικές. Σκέφτηκα πως βρίσκομαι στο λάθος πανεπιστήμιο: στο δικό μου δε συμβαίνουν εκλογές απρόβλεπτα, σε άσχετες μέρες, οι διαλεξεις δε γίνονται, κανείς δεν έρχεται μια ημέρα εκλογών χωρίς σοβαρό λόγο, οι χιλιάδες καφεϊνομανείς έρχονται για λίγο καφέ δεν κάνουν μάθημα η ψηφοφορία είναι σαν τους ζαχαρόκυβους οι ξινοί δε βάζουν αλλά έχουν έμφυτη γλυκύτυτα που διαχέεται. Οι υπόλοιποι αλείφονται με κόκονατ όιλ για να ξεπλύνουν τα εγκλήματα της Δύσης.

Τα πανεπιστημια που δε σου ανηκουν σε γεμιζουν με ντροπη. Γιατι εισαι εδω; Τι κανεις, εξωπανεπιστημιακε αλητη; Θες προσβαση στη βιβλιοθηκη μας; Πως τολμας; Μηπως να σου φτιαξουμε και κρεπες σαντιγι; Κωλοπαιδο. Οξω, εδω εχουμε παραγωγη της γνωσης, να πας να κανεις παραγωγη καφε και τυροπιτας, δε μας κανεις εδω. Θα σε εχουμε στο ματι.

Γι αυτο δεν ψηφισα. Δικαιωμα ψηφου παντου και παντα για ολους.

 

Σχολιάστε