Ohm

Καταραμένα Στιγμιότυπα Και Τέτοια

Ποιήματα για φυτά 23 Απριλίου, 2007

Filed under: Καταραμένα στιγμιότυπα — Θρώγκος @ 9:54 μμ

Η Ορτανσία η Παινεμένη

~

Ορτανσία μου γλυκιά

είσαι χωμένη στα σκατά

είσαι χωμένη στα σκατά

και μες στην κοπριά (δις).

~

Τα φύλλα σου είναι πλατιά

κι είναι γεμάτα με σκατά

είναι γεμάτα με σκατά

(κι ενίοτε με κοπριά).

~

Το πατσοκίλι το γλυκό

κατέβηκε απ’ τον ουρανό

αχ, ορτανσία μου γλυκιά

μου αρέσουν όλα τα φυτά.

~

~

Τα φυτά έχουν ταλέντο στην αυταρέσκεια

~

Σας αρέσουν τα φυτά

γλυκανάλατα φυτά

έχουν πάντα μια φωτιά

μέσα, μέσα στην καρδιά.

~

Παπαρούνες καλαθούνες

φτερωτές χοντρές κουρούνες (κουυυυ!!)

πώς μ’ αρέσουνε φυτά

κι ας βρομάνε σα σκατά. (δις)

~

Η παέγια σου, στραβοκάνα γαριφαλιά

μου μυρίζει ως τα Σάλωνα (όπου – συνήθως – σφάζουνε αρνιά – άσχετα αν έχουν μετονομαστεί σε Άμφισσα προς τιμήν της αρχαίας πόλης που ήταν όμως λίγο πιο πέρα και όχι ακριβώς πάνω στα Σάλωνα. Ξέρεις μωρέ, το Μενίδι έγινε Δεκέλεια, ο Χάντακας Ηράκλειο και κάτι τέτοια)

λυγαριά, λυγαριά

εσένα έχω μες την καρδιά

(κι ας βρομάς ενίοτε

σα

σκατά

.)

~

Ευχαριστώ, ευχαριστώ.

________________________________________________

Αφιερωμένο στον απελπισμένο surfer που ψάχνει απεγνωσμένα στο google για «Ποιήματα για φυτά» με αποτέλεσμα να τον βλέπω κάθε τόσο στα Google hits μου. Τώρα, αγαπητέ, έχετε ένα ολόκληρο ποστ αφιερωμένο στο θέμα σας. Έκανα ό,τι μπορούσα για να σας παρουσιάσω δύο Ποιήματα για Φυτά που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες σας.

 

8 Responses to “Ποιήματα για φυτά”

  1. [Germanos] Says:

    Ευχαριστω τα μάλα δια τα ποιήματα.

    Εγω εψαχνα εις τον γκούγκλην…..
    Σκοπός μου ητο η ανεύρεσις ψυχεδελικών μπλόγκ ωσάν το ιδικόν μου

    Νομίζω οτι επέτυχα αν και θα εφθανα γρηγορότερα αναζητώντας την φράσιν «Ντανταιστικον ημερολόγιο»

  2. επιτέλους ο «επιμονος κηπουρός» βρήκε επίμονα φυτά που κάνουν ποιήματα…χωρίς να εννοω ότι ο Θρώγγος είναι φυτό αλλά ότι τα φυτά θρωγγίζουν

  3. Atalante Says:

    Αγαπητέ Ονούφριε, σας ευχαριστώ και διά τον σημερινόν γέλωταν. Ιδίως διά τον σημερινόν. Αχ! Με γαργαλούν τα ρέφερενσιζ και όλα τα σκατά ταύτης της ποιήσεως. Πολύ όμως. Πολύυυυυυυυ. Μαρέσουν. Να γράφεις. Γράφε, σουλέω. Κιεγώ σου στέλνω γράμμα το οποίο τελείωσα σήμερα, αν θες να ξέρεις. Ααααχά.

  4. ΕΛΕΟΣ!!! Says:

    ti na pw!!!! egw poihmata g fyta g thn aderfh moy eyaxna kai ta pe3a!!! eleos!!!

  5. Νικος Says:

    ΕΙΣΑΙ ΠΑΠΑΡΑΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΑΝΩΜΑΛΟΣ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΒΛΑΚΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;


Σχολιάστε