Ohm

Καταραμένα Στιγμιότυπα Και Τέτοια

Ποστ που δε δημοσιεύτηκαν στην ώρα τους Νοέμβριος 26, 2010

Filed under: παράνοια — Θρώγκος @ 1:39 πμ

Ήρθε η ώρα τους να δουν το φως της οθόνης: μικρά παρατημένα drafts που δεν μπόρεσαν να ολοκληρώσουν τη σεξουαλική τους σχέση και έμειναν πάντα παρθένα. Ήρθαν να σας πουν γεια από το μακρινό πέρσι και το ακόμη μακρινότερο πρόπερσι (από τη στιγμή που το μπλογκ περνάει περίοδο λειψυδρίας και λειψανδρίας):

———————————————————————-

Κάποιος, κάποια στιγμή, θεώρησε πως το επίρρημα fucking μεταφράζεται στα ελληνικά ως γαμημένα (αρχ. γαμημένως). Φυσικά είναι εύλογο, εφόσον fuck=γαμώ => fucking=γαμημένα. Μπα, δε νομίζω. Παρ’ όλες τις αμφιβολίες μου αυτό το επίρρημα διαδίδεται ευρέως πλέον και χρησιμοποιείται συχνότατα στα ελληνικά. Άλλωστε οι γλώσσες είναι ζωντανές (ειδικά στα κάρβουνα σπαρταράνε) και εξελίσσονται γαμημένα γρήγορα. Οπότε, τολμώ να προτείνω:

in the first place=στο πρώτο μέρος.

Π.χ.:Αφού ξέρεις πως είναι το δημόσιο σεξ, δε θα έπρεπε να το είχες κάνει στο πρώτο μέρος! (Σ.τ.Μ.που βρήκες)

call me back=πάρε με πίσω

Π.χ. Είμαι δυο μέρες τώρα στον Παπάγο  και νομίζω πως έχουν περάσει τρεις γεωλογικές περίοδοι. Πάρε με πίσω. (Σ.τ.Μ. στον πολιτισμό)

———————————————————————————————–

Λέει έρευνα της public issue (ούτε που την ξέρω την κυρία εταιρία) ότι οι έλληνες πιστεύουν πως υπάρχει σύγκρουση πολιτισμών μεταξύ ανατολής και δύσης. Αυτό που δεν λέει καμία έρευνα καμίας εταιρίας (που δεν έχω ακούσει ποτέ γι’ αυτήν) είναι το γεγονός ότι η Ελλάδα, αν δεχτούμε τη διαίρεση δύσης-ανατολής, σίγουρα πατάει και  με τα δύο πόδια στην ανατολή. Μιλώντας για τη μουσική – κατεξοχήν πεδίο όπου οι κουλτούρες τείνουν να ζευγαρώνουν σε αρχικό στάδιο -, και συγκεκριμένα για τη δημοφιλή μουσική μπορούμε να εντοπίσουμε την πεμπτουσία της δυτικής μουσικής (συγχορδιακή λογική – σχέσεις τονικής-δεσπόζουσας) να συνδυάζεται κάλλιστα με τους χαρακτηριστικούς τρόπους της ανατολής (μακαμάτ) με τρόπο εντυπωσιακά ευρηματικό, ιδιαίτερα στην εποχή της πρώτης επαφής των δύο μουσικών πολιτισμών. Από τη μία μεριά, η επίσημη προσθήκη των κρουστών στην κλασσική ορχήστρα, το στιλ alla turca στη δύση, και από την άλλη η οθωμανική longa, και φυσικά τα δικά μας ρεμπέτικα, όπου οι παραδοσιακοί δρόμοι αρχίζουν να αποκτούν βαθμίδες στη θέση των δεσποζόντων φθόγγων και αρμονικές πτώσεις στη θέση των ρυθμικομελωδικών καταλήξεων. Η συνέχεια είναι λίγο ως πολύ γνωστή: λαϊκό, ελαφρολαϊκό, σκυλάδικο. Στη σκιά τους, σχεδόν ταυτόχρονα, νέο κύμα, ελληνικό ροκ, έντεχνο που, όσο κι αν τα μισούμε θανάσιμα, είναι σημαντικά κεφάλαια της μουσικής ιστορίας του τόπου.

(Οκ. Πες μας και κάτι καινούριο.)

————————————————————————————-

(Τίτλος: Ψησμεντέν)

Νταξ,  δεν μπορείς να πεις ότι η Αθήνα δε βράζει επειδή απλά φυσάει λίγο και ξεχνιέσαι, γιατί όπου και να κοιτάξεις οι αφίσες ξεκολλάνε καθώς περνούν οι εργάτες του δήμου και τις γλείφουν. (Σ.τ.Μ.:Δεν έχω κάποια ανάμνηση του να γράφω αυτές τις γραμμές. Μάλλον ήταν ο δίδυμος καλοκαιρινός μου εαυτός)

———————————————————————————-

Η VII7 στο μείζονα τρόπο είναι μια συγχορδία τόσο ιδιαίτερη και ηχητικά φορτισμένη, τόσο διαφορετική από  την II με προστιθέμενη έκτη. (Σ.τ.Μ.: Μιλάμε για δύο ολόιδιες συγχορδίες)

———————————————————————————–

Advertisements
 

One Response to “Ποστ που δε δημοσιεύτηκαν στην ώρα τους”

  1. chrisma Says:

    ωραία ήταν τα ποστάκια, τους άξιζε να δημοσιευτούν…κάλλιο αυγά παρά πουρέ.


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s