Ohm

Καταραμένα Στιγμιότυπα Και Τέτοια

Ανησυχίες Ιουλίου 27, 2008

Πάνω κάτω. Πάνω κάτω. Γελούσαμε. Το σκυλί.

Χτες παρευρέθην σε ένα υπέροχο back to the 90’s party για τα γενέθλια μιας συμπαθέστατης φίλης φίλου, σε μια εξίσου υπέροχη ταράτσα ενός τερατώδους δήμου. Το ότι είμαι γεννηθείς 1989 φυσικά δε σημαίνει ότι έχω κάποια βιωματική ιδέα για το τί είναι τα 90’s, πέρα από τον απόηχό τους στα 00’s και ότι πιάνει το αυτί μου και ότι κατεβάζει η γκλάβα μου (και ουχί η Γκράβα μου). Ποιά είναι όμως η δεκαετία που έζησα στο πετσί μου; Δεν έχω ιδέα. Πιστεύω ότι έχω περισσότερη ιδέα για τα 60’s παρά για τα 00’s. Και αυτό διότι η σύντομη επαφή μου με τα popular media κατά την αλλαγή της χιλιετηρίδος, και γενικά η επαφή μου με τη μάζα (κρέατος) δεν μου επέτρεψε να θεωρήσω τίποτα από αυτά δικό μου. Δυστυχώς το μασονικότατο ίντερνετ, δίνοντάς μου τα ερεθίσματα άλλων κουλτουρών πέραν της κυριαρχούσης, με ώθησε απ’ εδώ κι απ’ εκεί χωρίς να μου χαρίσει κάποια ιδιαίτερη ταυτότητα (πέραν της δικής μου), και εν έτει 2008, σε ένα μελλοντικό πάρτι αναμνήσεων δεν έχω ιδέα τί μουσική θα έπαιζα, τί ντύσιμο θα επέβαλλα και γενικότερα τα events ενός τέτοιου πάρτυ. Με λίγα λόγια, και εις την μαθηματικήν:

Εγώ + Κουλτούρα των 00’s (as in the international popular media) = πέρα μακριά

Μήπως η σημερινή μαζική κουλτούρα είναι τόσο κατακερματισμένη που δεν υπάρχει ένα κυρίως ρεύμα, αλλά πεταλουδίτσες που πετούν από την αβανγκάρντ στο μπλακ μέταλ και από τα αντιρατσιστικά στο Μάλαμα; Θα περιμένω εναγωνίως να τελειώσει αυτή η δεκαετία (που ουσιαστικά είναι τα πιο ανακαλύπτω-τον-κόσμο χρόνια της ζωής μου) για να το μάθω.

Μετά χαράς και αναζήτησης,

Εγκάρδιος Σαμπούκης

Υ.Γ.:Πολύ ωραίο το μοχίτο του πάρτεως, μπορώ να πώ πως έγινα εξόχως ντίρλα.

 

4 Responses to “Ανησυχίες”

  1. 50ft queenie Says:

    Μην αγχώνεσαι. Έτσι ήταν πάντα μάλλον. Ίσως εμείς, ως παιδιά του 1979, γνωρίσαμε καλύτερα τι σήμαιναν τα έιτιζ λόγω της απίστευτης παραγωγής βιντεοταινιών.

    (Τουλάχιστον γεννήθηκα σε τέτοια φάση που απέφυγα να έχω τώρα πολύ εμπάρασινγκ φωτογραφίες με μαλλί ξασμένο, κολάν και μπλούζα φλούο…)

    It’ll get to you όταν θα έχει περάσει. Όταν ζεις κάτι, δεν είναι ιστορία. Είναι απλά παρόν. Μετά περνάνε τα χρόνια κι αυτοί που ξέρουν πώς να κάνουν τέτοια πράγματα, βάζουν ταμπέλες, γράφουν συγγράμματα, αναλύουν, βάζουν το πρώην παρόν σε κουτάκια και μας το δίνουν για να έχουμε κι εμείς αναφορές.

    And THAT’s pop culture for ya.

  2. Phevos Says:

    exeis blog/facebook super sos gia party twn 00s

  3. Than Says:

    Nai vasika, den mporeis na ksereis ti tha ekanes se ena 00s party, se 10 xronia apo twra. Prepei na perasoun auta ta 10 xronia gia na arxiseis na vlepeis retrospectively ta pragmata kai na epidrasei to nostalgia factor. I mousiki pou tha evazes den einai i mousiki pou akous, einai i mousiki pou den xwneveis. Ta rouxa pou tha forages tha itan… emo? mallon emo. Kai tha legate o enas ston allon «malaka to myspace to thumasai? To facebook? Ksethamaaa»

  4. Χμ ευχαριστώ για τον καθησυχασμό. Φοίβο, έχεις δίκιο, οι φωτογραφίες στο φέησμπουκε είναι ένα μεγάααλο ντοκουμέντο πάρτεων. Ευτυχώς το ίντερνετ είναι αιώνιο και ατέρμονο.


Σχολιάστε

