Ohm

Καταραμένα Στιγμιότυπα Και Τέτοια

Του μέλλοντος Ιουλίου 4, 2008

Αύριο είναι μια μέρα τομή για το εξάμηνό μου. Γιατί;

(Βασικά το ξέρω ότι χέστηκαν όλοι αλλά συνεχίζω)

-Φεύγω από την αγαπημένη μου Αθήνα, ήτοι: εγκαταλείπω τα πανέμορφα τρόλλεϊ, το ερκοντίσιον, το καινούριο δανεισμένο μου ποδήλατο, τα Εξάρχεια, τους φίλους μου (που σιγά σιγά φεύγουν – όσοι μένουν το κάνουν δυστυχώς), το δωμάτιό μου με τον ανεμιστήρα μου, τις ναρκωτικές μου γνωριμίες, τα περισσότερα ρούχα μου, τα πρότζεκτς μου, την συγκρότησή μου, τις κρύες λεμονάδες στο Λουμπαδιάρη.

-Πηγαίνω στο γραφικό Ποσείδι να βρω κάτι Κυνερώτειες και διάφορες άλλες γνωριμίες από Θεσσαλονίκη, ανεβαίνω με το γραφικό Ι.Χ. και όχι με το τρένο που χύνω σε κάθε γέφυρα και κάθε τούνελ, στη γραφική Χαλκιδική και τη γραφική Θεσσαλονίκη λοιπόν και ρίχνω Μαύρη Πέτρα πίσω μου στο Άλσος Λογγίνου (όπως έλεγα για τα πολυποίκιλα και πολυάσχολα αθηναϊκά πρότζεκτς).

-Αύριο έμαθα σήμερα ότι πέρασα 1 (ένα) μάθημα αυτό το εξάμηνο και εφόσον το κατάφερα αυτό το εξωπραγματικό πράγμα, μπορώ να κάνω ατελείωτα πάρτι με ναρκωτικά και αλκοόλ και μπόλικες ντομάτες γιατί κατά βάθος είμαι στρέητ έτζ χορτοφάγος ποδηλάτης με οικολογικές ευαισθησίες επιπέδου Βεργή.

-Θα πρέπει να αγοράσω τα μασονικά εισιτήρια για την μασονική αποκρυφιστική μυστήρια γραφική Σαμοθράκη, όπου και θα οδεύσω τον Αύγουστο για ελεύθερο κάμπινγκ και ελευθεριακό σεξ (όχι σεξ, δε μου αρέσει το σεξ) χωρίς καμιάς λογής τεχνολογία, γιατί όπως έλεγα είμαι στρέητ έτζ οικολόγος ποδηλάτης που τρώει μόνο λαχανικά και ντομάτες (οι ντομάτες δε θεωρούνται λαχανικά).

-Η Έξοδος της Μεσολογγίου και η Ναυμαχία της Ναβαρίνου. Όλο το εικοσιένα μπροστά στα πόδια μου. Είμαι τυχερός που ο κόσμος είναι τόσο όμορφος, φαντάσου να ζούσα στην κηφισίας.

Μέχρι νεωτέρας, θα είμαι εκεί πάνω στα Σκόπχια.

 

7 Responses to “Του μέλλοντος”

  1. German Says:

    τι ειναι αυτο το Μουγλάγκουρο που εχει βαλει στα ταγκς , θελω να μάθω και δευτερο γιατι δεν πας διακοπές στην Ανατολικη Γερμανια να καψεις τα περιττά (εγκεφαλικά κύτταρα)

  2. Papamitsos Says:

    otan les 21 ennoeis to trolei?

  3. Throgos Says:

    Όχι, εννοώ το 1821, την χρονιά Κήρυξης της Επανάστασης.

  4. Throgos Says:

    Α, και το μουχλάγγουρο είναι μια πολύ όμορφη λέξη αλλά δεν ξέρω τί είναι.

  5. 50ft queenie Says:

    Εσύ Πατήσια δε μένεις; Τι σχέση έχεις με του Λογγίνου;

    Ααααααααααααααααααααχ… Λογγίνου…

    *στάρτς γουόκινγκ ντάουν μέμορι λέιν*

  6. Εγώ έχω μακροχρόνια σχέση με ολόκληρο τον Δήμο Αθηναίων και πάμε για γάμο. Το Άλσος Λογγίνου εμπλέκεται σε ένα μυστηριώδες ντοκιουμένταρυ που σύντομα θα δει το φως της δημοσιότητας.

  7. 50ft queenie Says:

    Ααααααα! Τι καλά!! Αν έχεις φούτατζ παλιό, κάπου θα με πετύχεις!! Βίβα Λογγίνου!!


Σχολιάστε

