Ohm

Καταραμένα Στιγμιότυπα Και Τέτοια

Σιδηροδρομικές στροφές Ιουνίου 19, 2008

για τους χαμένους ανάμεσα στις ράγες. Όποιος μαντέψει ποια είναι η νούμερο 1 επιρροή σε αυτά τα ποιοήματα κερδίζει μια ρετσίνα κερασμένη.

Ασυμβατότητα δικτύου

Ήρθα να σε βρω
πέρασα πασάγια αφύλακτα
και ισόπεδες διαβάσεις
και στο δρόμο οι φύλακες με κοιτούσαν περίεργα.

Πέτρινα γεφύρια τοξωτά
και στύλοι ηλεκτροκίνησης
μα εσύ φαινόσουν όλο και πιο μακριά
όλο πιο μακριά.

Έφτασα το βράδυ, έφτασες κι εσύ
πέρασα ψαλίδια, πέρασες το ρεύμα
και συναντηθήκαμε
στην ίδια γραμμή.

Μόνο που το δίκτυό μου ήταν κανονικό
ενώ το δικό σου ήταν μετρικό.

Χαμαιλαιοντισμοί

Μου ‘πες θα χωθούμε στ’ αυλάκια του τραμ
θα σαρδελωθούμε σαν παστέλ σαρδέλες
στ’ άδυτα φρέατα του μετροπολιταίν
θα μπαστακωθούμε μέσα σ’ ένα τρόλλεϊ
μέχρι την αυγή
ή μέχρι την αφετηρία.

Μου ‘πες πως τ’ αμαξοστάσιο είναι κοντά
δυο γρανίτες πεύκο για την κοπελιά
να προσέξω λίγο και την τρίτη ράγα
γιατί σε χτυπάει κεραυνός.
Ψητός.

Μου ‘πες πως το βράδυ στο Λυκαβηττό
το τελεφερίκ θα ‘ναι ελαφρό
και μόλις σε πίστεψα, πήρες το ταξί
ξήλωσες το τραμ
μπάζωσες τη γη του μετροπολιταίν
έκοψες το ρεύμα από τις ρωσίδες
κι άφησες με φόρα το τελεφερίκ
κι έγινε μια μάζα από σιδερικά.

Και μετά μου λες
για τους ποδηλάτες.
Παπάρια μάντολες.

Μητροπολιτική περιοχή

Μερικές φορές, τα βράδια δίχως τρένο
δε σε περιμένω
σκέφτομαι τα πρόβατα στην εξοχή
τις κομψές μαμάδες (πάνε για πικνίκ)
τα παιδάκια με τα γόνατα σκατά
τρέχουν στα χωράφια με τα ξωτικά.

Εσύ όμως πάντα με προσγειώνεις
μου μιλάς για δίκτυα προαστιακά
και σταθμούς Παλλήνη Κάντζα Κορωπί
ποιός τους έχει δει…

Γι’ αυτό άσε λίγο διαχωριστική νησίδα
να περάσει ξέφρενη η γαλλίδα
σαν το φάντασμα του Λαυρεωτικού
μέσα από τους κήπους του κηπουρού
και απ’ τα Καλύβια Θορικού.

Γιατί αύριο στην Κερατέα
έχει βαφτίσια χωρίς θέα.

 

13 Responses to “Σιδηροδρομικές στροφές”

  1. Phevos Says:

    το ξέρω
    θέλω ρετσίνα

  2. agriokeraso Says:

    το ξέρω κι εγώ!!!

    αλλά δε θέλω ρετσίνα!

  3. O Περιπλανωμενος Σκυλος Says:

    Εγω δεν το ξερω αλλα θελω ρετσινα!

  4. Κυνερώτεια, μπορείς να το βρεις. Μπορίς. Είναι και στα λινκς μου.

  5. dustuxima Says:

    ρετσινα…πφφφ!
    Αλλα επειδη το μετροπολιταιν ηταν πολυ παιγνιωδες, θα δοκιμασω την τυχη μου: η νουμερο 1 επιρροη ειναι το μεταμεσονυχτιο μετεωρολογικο δελτιο του σταρ. Ε? Ε? το βρηκα? αντε να μην ειναι το 1, ειναι σιγουρα το 2, ε?

  6. Throgos Says:

    Βασικά δεν το χει βρει κανείς σας. Για να βοηθήσω, η επιρροή είναι ποιητική.

  7. nestoras Says:

    οκευ αλλα κερνα μια ρετσίνα

  8. ε, βαλε κι ενα ημέηλ να σου τη στείλω διαδικτυακώς.

  9. Λάθος, έχεις βάλει μέηλ, αλλιώς δεν κάνεις κόμμεντ.

  10. Εγω και με ουζο συμβιβαζομαι.

  11. Η επιρροή σου βρίσκεται μεταξύ πόρτας και θέσης

  12. x-ray Says:

    Η τσίγκολελέτα.


Σχολιάστε

