Ohm

Καταραμένα Στιγμιότυπα Και Τέτοια

Ας αρχίσουμε με μια υπόσχεση. Ιανουαρίου 16, 2008

Κύριε Μ., σας υπόσχομαι ότι αύριο πρωί θα έρθω μετά από πολύ καιρό στο μάθημά σας το οποίο βαριέστε επειδή δεν είναι δικό σας καθώς αναπληρώνετε κάποιαν άλλη καθηγήτρια η οποία λείπει, και ως αντάλλαγμα της παρουσίας μου δε ζητώ τίποτα άλλο παρά το Ένα και μοναδικό Ενιαίο Δωρεάν Σύγγραμα που δικαιούμαι ως εγγεγραμμένος φοιτητής στο μάθημά σας. Δεσμεύομαι ότι θα ξυπνήσω στις εφτάμιση η ώρα το πρωί που πρέπει, θα κουβαλήσω και έξτρα βιβλία σε μια τεράστια τσάντα για να εξυπηρετήσω τα μαθήματα που έχω τοποθετήσει σοφά στη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας με τη μέθοδο του «καπακίου«.

______________________________________________________________

Με κοιτάς, σε κοιτώ·  και μετά σιωπή. Τον τελευταίον καιρόν βιώνω μια εκτεταμένην τσωλίαση εκπεφρασμένη μέσω μαραθωνίων ύπνου με όνειρα εις τήν τελευταίαν αυτού περίοδον, μέσω αναβλητικότητος, παραβατικότητος, έλλειψης ποιότητος, σταρχιδισμού και άρνησης της χριστιανικής μετανοίας. Μόνη ελπίς εις έναν κόσμον πλήρη ψυχωτισμού και υστερισμού και υπομονής είναι η προσμονή για τον θάνατο ανεπιθυμήτων προσώπων, οι βλακείες, το σουβλάκι πατάτες ντομάτα σως στον Αχιλλέα Βεργίνα και οι ελάχιστες ευχάριστες στιγμές υπαίθριου ούζου, ο μικρός αριθμός των οποίων οφείλεται κατά κύριο λόγο στο κρύο και κατά δευτερεύοντα λόγο στο τρίο. Μότο της εποχής: μειωμένη όραση, οξυμένη ακοή. Πραγματικότητα της εποχής: μειωμένη όραση, μειωμένη αντιληπτικότητα, μειωμένη ακοή, μειωμένη κάρτα απεριορίστων διαδρομών.

Αχ, έγινε μεγάλο μπέρδεμα με τα κλειδιά, τι μπάχαλο θεέ μου, τί θα γίνει τώρα, ποιός θα το πει στο Φώτη, εγώ θέλω να κάνω παιδιά.

Ας τελειώσουμε με μια υπόκλιση:

(υπόκλιση)

Ευχαριστώ πολύ,

οι Ερινύες μαζί σας.

Θρώγκος

 

6 Responses to “Ας αρχίσουμε με μια υπόσχεση.”

  1. dustuxima Says:

    Είσαι σίγουρος ότι είναι τσωλίαση?
    Κυκλοφορεί μια σοβαρότατη ίωση ψωλίασης τον τελευταίο καιρό με βασικά συμπτώματα μειωμένη όραση, μειωμένες ηθικές αντιστάσεις και οξυμένες κλίμακες του φα.
    Προσωπικά είμαι υγιής ασυνεχώς μεταξύ μεγάλων διαστημάτων ασθένειας (οξείας ψωλίασης) που τείνουν ασυμπτωτικά να καταλάβουν όλο μου τον χρόνο, πλην αυτού που επενδύω στο ποτό.

  2. Συμφωνω με τον προλαλησα δυστυχημα. Τα λαλησε ακριβως οπως σκοπευα να κανω και εγω.

    Μες στο μυαλο μου ειμαι.

    (hooray)

  3. Συμφωνώ με όλους και κυρίως με τον εαυτό μου, τον δυστύχημα. Μάλλον κόλλησες ψωλίαση, sanity, γιατί έκανες κόμμεντ κάτω από τον δυστύχημα. Το βλογ μου μολύνθηκε. Τρέξτε να φύγετε από τις τρύπες. ο<–τρύπα

  4. Phevos Says:

    δεν υπάρχει σωτηρία, η τσωλίαση διέρευσε εκ των λινκζ. φακ

  5. Βαρεμαρα=αυταρκεια, γιε

    χιπ χιπ φουζααααχ


Σχολιάστε

