Ohm

Καταραμένα Στιγμιότυπα Και Τέτοια

Εκλογές Σεπτεμβρίου 12, 2007

Filed under: Διάφορα,Ντανταϊστικό Ημερολόγιο — Θρώγκος @ 2:19 μμ

σε λίγες μέρες. Ξέρω τί θα ψηφίσω. Αλλά δε με απασχολεί πολύ, όχι όσο το τί θα κάνω φέτος. Ή τί θα κάνω του χρόνου. Ή ποιό είναι το νόημα της ζωής. Βρίσκομαι σε μια κατάσταση χωρίς λεφτά, στην οποία το μόνο που με απασχολεί είναι τα τζάμπα live (όπως αυτό των Mary and the Boy αύριο στο Hoxton), οι κατατακτήριες εξετάσεις του πιάνου (στις οποίες περιλαμβάνονται ο τραγικός Czerny, ο ανούσια τεχνικός Μπετόβεν και όλως τυχαίως ο χαζορομαντικός αλλά τουλάχιστον μελωδικός Schummann), οι καφέδες με άτομα που έχω να δω καιρό (τα οποία συνεχώς αυξάνονται) καιτέτχια.

Αφού λοιπόν έμαθα τα νέα της παλιοπαρέας του σχολείου (με αρκετά χασμουρητά που ο καφές δεν μπόρεσε να αποτρέψει) και αφού αποφάσισα να επικοινωνήσω με τη γραμματεία της σχολής μου για να μάθω τι εσώρουχα φοράει η γραμματέας, το μέλλον μου διαγράφεται σκοτεινό και ομιχλώδες. Η αντίστιξή μου διαγράφεται τρίφωνη, σε πρώτο δεύτερο και τρίτο είδος. Μετά, θα τρίζουνε τα κόκκαλα του Παλεστρίνα. Μπρρρ.

Αν λοιπόν καταφέρω να εξασφαλίσω εισιτήρια για τον ένδοξο Έβρο, θα έχω την τιμή να ψηφίσω για πρώτη φορά. Εννοείται πως η ψήφος μου θα πάει στον Ένδοξο Έλληνα Εθνικό Ηγέτη του Έθνους Ελευθέριο Βενιζέλο (εν συντομία Ε.Ε.Ε.Η.Ε.Ε.Β) γιατί χειρίστηκε πολύ σωστά την πρώτη φάση της Μικρασιατικής Εκστρατείας, και επιτέλους κάτι πρέπει να γίνει με τους φιλοβασιλικούς και τον βασιλιά. Όλοι μαζί για την Ανακήρυξη της Δημοκρατίας!

Τα λέμε μετεκλογικώς μάλλον. Δεν έχω τίποτα πιο εύθυμο να σας πω.

 

7 Responses to “Εκλογές”

  1. Περιπλανωμενος Σκυλος Says:

    Χαχαχαχαχαχ, το λεω εδω και καιρο, ετσι και βρω εναν παππου να μου δηλωσει με πασα σοβαροτητα οτι για ολα φταει ο Βενιζελος και οι βενιζελικοι, θα πεθανω ολοκληρωμενη ως ατομο και ως γυναικα μπορω να πω

  2. coperty Says:

    ε, παίζεις και πιάνο; αν έχεις και κάνα ακίνητο και δεν έχεις τι να κάνεις σε παντρεύομαι τώρα (γρμφ λες να υπάρξει κάνα νομικό κόλυμα?)

  3. Έχω ΚΑΙ ακίνητο, δυο στρέμματα πάνω σε κάτι λαγκάδια στην Αχαΐα. Όχι, δεν κάηκε. Ναι, είναι εντελώς άχρηστο. Όσο για το νομικό κώλυμμα, θα ρωτήσω τους πρώην συμμαθητές μου που πέρασαν νομική (4 στο σύνολο) να μου πουν. Χαχα. Να δούμε πώς θα τα βγάλουν πέρα τώρα με τους τόμους του Αστικού Δικαίου. Χεχε. Χιχι. Όχι, δεν είμαι χαιρέκακος.

  4. coperty Says:

    χμ χμ, ακόμα κι αν το νομικό συμβούλιο αποφανθεί αρνητικά υπάρχει πάντα η λύση της μπαφοχώρας (ουάυ Αχαϊα i m thrilled!)

  5. re telika ti dikaiologitika ithele is xoli sou? oxi opws i diki mou
    ipeuthini dilwsi oti exw toulaxiston dyo swmata thermansis ston 2o orofo?

  6. laxanaki Says:

    Czerny τι μου θύμησες!! Που είχα στραμπουλήξει τα δαχτυλά μου για να βγάλω τις ασκήσεις στο σωστό χρόνο… και τι απαίσιες μελωδίες!!!


Σχολιάστε

